Wymiana biosu płyty

Autor: Michał Grzeszczyk (grzeszcz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 10:42:53 MET DST

Mam takie pytanko do grupowiczów, którzy mają jakieś
doświadczenie z upgradem biosu płyty głównej.
Jak długo trwa zapisywanie starego biosu do pliku?
Mam płytę główną Soyo 5bt5, a wymianę przeprowadzam za
pomocą programu Awardflash v.6.0a. W momęcie gdy wpisuję
nazwę pliku (np. oldbios.bin), do którego ma być zapisany
stary bios, program pisze, że trwa zapisywanie biosu do
pliku. Czekałem pół godziny, ale nic się nie działo.
Komputer raczej nie wisi, bo miękki reset działa. Co jest
nie tak?

BYE

### Michał Grzeszczyk ###
e-mail: grzeszcz_at_kki.net.pl