Re: Riva czy VooDoo1?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 03:26:35 MET DST

On Thu, 11 Jun 1998 17:04:20 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał(a):

>na razie w większości gierki obsługują
>właśnie D3d (może się mylę - nie jestem rasowym giercomanem ;-)).
>glide jest na drugim miejscu. przeważnie jest jednak tak, że jest
>jednocześnie wersja na to i na to.

1. Sugeruję przejście na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet - tam problemy
z wyborem karty do gier są wałkowane na okrągło.
2. Raczej nie masz racji w powyższym zdaniu. D3D radzi sobie coraz
lepiej, ale nadal posiadając 3dfx (ergo Glide) masz prawie 100%
pewność, że grę dopalisz, a Riva Ci takiej pewności nie daje. Bywa też
tak, że obsługa D3D zostaje dołączona, ale później niż Glide. Tak jest
bodaj z rewelacyjnym Spec Ops, na Rivie jeszcze nie pograsz.

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski