Re: HP DeskJet - jaka kupic?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 03:26:34 MET DST

On Wed, 10 Jun 1998 14:29:50 GMT, lalusboy_at_polbox.com (Lech Lalkarski)
napisał(a):

>Chce kupic sobie jakas drukarke. Wybor padl na HP, lecz nie wiem,
>ktory model.

Kiedy zobaczyłem reklamówkę w postaci wydruku z HP 890 - czerwona
papuga - na zwykłym papierze, postanowiłem, że to będzie moja
następna drukarka. Poproś w sklepie o taką próbkę lub każ sobie coś
wydrukować i przekonaj się. Kosztuje ok. 1200 zł + VAT. Nominalna
prędkość b&w to zdaje się 9 str/min. Pamiętaj jedynie, żeby co wieczór
zmówić króciutkę modlitwę w intencji inżynierów z HP, bo jak drukarka
padnie po gwarancji, to poznasz na własnej skórze zalety "naprawy
przez wymianę".

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski