Bajkonur.. u nas jest probliema s ikroj 2,5 GB

Autor: Tomasz Grzechnik (mage_at_polbox.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 20:37:56 MET DST

Do tej pory mówiłem:
-Caviar jest niezadowodny
-Caviar jest najszybszy
tylko Caviar !!!, Caviar forever!!!

 Ale dzisiaj zwątpiłem, padł 4 miesiączny 32500. Zrobiłem backup'y
wszystkich
pozostałych (20 szt) Caviarów, a ten mi padł, był najważniejszy w firmie.
Jego oczywiście nie backupowałem, bo ciągle ktoś z niego korzystał.

Dysk oczywiście wymienię na drugi, ale dane....

Czy ktoś zna jakąś firmę w W-wie która bawi się w odzysk danych.
(Ścieżka 0 chyba dobra, bo czasami robi detekcję, i ciągle chlapie
ramieniem.
Poprzednio jakieś 0,5 roku temu miałem to samo z 1,2 GB Caviarem, ale udało
mi
się przełożyć elektronikę i odzyskałem dane. Czuję, że z w tym też padła
elektronika.)
Proszę o możliwie szybką odpowiedź na maila:

Trochę statystyki w ciągu 10 miesięcy 4 Caviary 850 MB;1,2GB;1,2GB;2,5 GB
razem 5,75 GB do piachu średnio tracone dane przez Caviary : 19,17 MB/ dzień
niezły wynik! no nie ?

mage_at_polbox.pl

Tomasz Grzechnik
altair___at_friko5.onet.pl