Re: byle jak, byle szybko

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 13:39:31 MET DST

-----Original Message-----
From: Paweł Radecki <radeckip_at_friko.onet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: Saturday, June 20, 1998 1:03 PM
Subject: Re: byle jak, byle szybko

Grajewski to nie filantrop chociaż Sat, 20 Jun 1998 01:36:15 +0200,
"Marcin Lejman" <mlejman_at_friko2.onet.pl> napisal:

>List - OK, dobrze, ale po co zakładałeś stronę? Am
>miałem zastrzeżenia do ESCOMU, 2 tyg. temu wysłałem taki
>jeden post... Ale bez odzewu (he he, płaćcie, frajerzy, jak
>nie wierzycie). Po co produkować się tak za trzydzieści
>złotych? 2X tyle straciłeś na połączenia telefoniczne związane
>z zakładaniem strony, o TWOJEJ CENIE godziny Twojej pracy, już
>nie wspomnę.

Jestes zwiazany w jakis sposob, z Cartallem czy jak?
Ja publikujac listy opisujace przypadki niekompetencji
firm na swoich stronach dostalem od poczatku zlozenia
strony ze 25-30 listow w ktorych ludzie pisali, ze mieli
zamiar wlasnie/w niedalekiej przyszlosci cos kupowac
w opisywanych firmach (glownie chodzilo o samochody)
a teraz poszukaja innej. Na koniec z reguly pisali
"dziekuje". Dla samego tego, warto zakladac takie strony.

>Oszustwa, to są w salonach komputerowych, gdzie dotyczchczas:
>- zamiast Cyrixa 166+ montowali mi 120+, potem 133+ (za cenę 166+),
>- koledze zamiast edo montowali fp - pewnie nawet nie wpadł na to, że
>śmieliby go tak oszukać,
>- chcieli mi wmówić, że nie ma k6266
>- przykrywali wiatraczek twardzielem, by procesor się spalił i bym
>kupił u nich nowy, (po co wspominałem o uprgradzie całości, a nie
>tylko płyty?),
- 5 znajomych kupiło w jednym miejscu twardziele, wszyscy musieli po
>miesiącu zmieniać na nowe, bo tamte szlag trafił (ale za to 3 z 5
>miało wymienionych felerne na nowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!),
>- przetrzymywani byli niektórzy przez 1,5 miesiąca z wymianą sprzętu,
>- i wiele, wiele innych...

To firma ta bije Optimusa na leb pod wzgledem
niezetelnosci.

>Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

Pozdrawiam
Marek

/----- Marek Oberman ---------------- Warsaw Poland ------\
E-mail: mareko_at_polbox.com | Strony o niekompetencji
        pesk_at_pesk.org.pl | firm, polityce, ekonomii
   WWW: http://www.pesk.org.pl | ochronie srodowiska
   SMS: link ze strony glownej | i...
\--***Strona miesiaca maja`98 wg agencji Europa Press***--/