Re: byle jak, byle szybko

Autor: Paweł Radecki (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 10:59:42 MET DST

Grajewski to nie filantrop chociaż Sat, 20 Jun 1998 01:36:15 +0200,
"Marcin Lejman" <mlejman_at_friko2.onet.pl> napisal:
>Zapewne zdarzyło się Wam nieraz w kontaktach z różnymi firmami komputerowymi
>spotkać z przykładem lekceważenia klienta, czasem dochodzącego do granic
>absurdu.

 List - OK, dobrze, ale po co zakładałeś stronę? Am miałem
zastrzeżenia do ESCOMU, 2 tyg. temu wysłałem taki jeden post... Ale
bez odzewu (he he, płaćcie, frajerzy, jak nie wierzycie). Po co
produkować się tak za trzydzieści złotych? 2X tyle straciłeś na
połączenia telefoniczne związane z zakładaniem strony, o TWOJEJ CENIE
godziny Twojej pracy, już nie wspomnę.
 Oszustwa, to są w salonach komputerowych, gdzie dotyczchczas:
- zamiast Cyrixa 166+ montowali mi 120+, potem 133+ (za cenę 166+),
- koledze zamiast edo montowali fp - pewnie nawet nie wpadł na to, że
śmieliby go tak oszukać,
- chcieli mi wmówić, że nie ma k6266
- przykrywali wiatraczek twardzielem, by procesor się spalił i bym
kupił u nich nowy, (po co wspominałem o uprgradzie całości, a nie
tylko płyty?),
- 5 znajomych kupiło w jednym miejscu twardziele, wszyscy musieli po
miesiącu zmieniać na nowe, bo tamte szlag trafił (ale za to 3 z 5
miało wymienionych felerne na nowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!),
- przetrzymywani byli niektórzy przez 1,5 miesiąca z wymianą sprzętu,
- i wiele, wiele innych...

..
 Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl pawrad_at_polbox.com

 85 JPG, 138 MP3 z meczow http://friko.onet.pl/ko/radeckip
* MP3: JUŻ NIE MAM WSZYSTKICH, ALE MAM 90%