Re: Sound Blaster 64 vs Ess Maestro

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 01:05:20 MET DST

On Fri, 19 Jun 1998 20:21:32 GMT, "Michał Kałęcki"
<colage_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Czesc!
>Sorry ,ze nic nie odpowiadalem na moje pytanko (hehe).
>Ale nie bylo mnie w domciu.
>Dzieki za tak liczne odpowiedzi.
>Mam jednak nadal ten sam problem !
>Nie wiem co mam wybrac!

A nie lepiej poczytac to co Ci ludzie odpowiedzieli?
Przeczytaj, przeanalizuj i wybierz - nie idz na latwizne

>Czy Shuttle SpaceWalker HOT-255 jest dobra karta?

Jak widac po wypowiedzi Witka bywaja z nia klopoty - ale nie jest to
jedyny klon Ensoniq'a

>Czy oplaca sie kupic SB 64PCI (i czy jest to to samo co AWE64 ISA).

To zalezy czego od niej wymagasz. Bez watpienia nie jest to to samo.

>Czy jest taka karta ktora mialaby wszystkie te bajery ktore zostaly
>wymienione podczas dyskusji?

Tzn. ktore? Bo bylo ich duzo - niektore sie wykluczaja

Pozdrowienia

Vindex