Re: HDD + VX/TX ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 21:25:43 MET DST

* SON OF PRESIDENT * <carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

> Mam prosbe - kupilem sobie HDD 3.2GB Seagate (ST32120 - chyba) i w
> niedlugim czasie chcialbym sobie zmienic plyte. Czy chipsety VX/TX nie

VX na pewno nie, tyle że nowej takiej już praktycznie nigdzie nie
dostaniesz. Myślę że może Ci chodzić o VXPro/TXpro - one nie mają
problemów, polecam nowe chipsety Aladdina V i VIA z AGP.

> beda sie z tym twardzielem gryzly? Oraz czy plyty na VX obsluguja UDMA,

VX-Pro tak, ale to bardzo wolne badziewie :(
Poza tym nie ma co się tak podniecać tym UDMA, to naprawdę prawie nic
nie daje, mój kumpel kupił sobie Seagate Medalista 2.5 GB UDMA, a gdy
już mu się skończyło miejsce 4 GB Caviara bez UDMA (bardzo tanie - 580
zł z rachunkiem i 3 letnią gwarancją), był naprawdę zdumiony o ile
szybciej działa ten 4GB bez UDMA ;)

> Robert Gomulka <carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...