Re: Czy kto? mógłby mi powiedzieć,

Autor: Jarek (jarek_at_nospam.nautilus.com.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 23:08:43 MET DST

>Hmmm.. ostatni instalowalem kompa z modemem w bialogradzie (woj.
>koszalinskie) i za cholere nie mopglem sie polaczyc z netem przez
tpsa
>- tzn. podczas weryfikacji hasla i uzytkownika server po mniej wiecej
>minucie rozlaczal:(
>Zadzwonilem do wawy na numer providera firmy i wszystko chodzilo
>cacy..:)
>Moze powiesz mi co sie dzieje?
>BTW (w Slupsku i Bialymstoku to samo:(( )

Prawde mowiac nie wiem z czego to wynika. Moj kolega mial to samo
(osr2). Problemu mu zniknely po zainstalowania dialupa 1.2 czy jak to
sie zwie, choc nie wiem czy jest zwiazek.. Ja uzywam NT i absolutnie
nigdy nie mialem problemow tego typu. Czasem tylko wkurza mnie jak
jest ciagle zajete, ale jak juz sie polaczy to prawie zawsze jest ok.

Wydaje mi sie ze lepsza praca serwerow tepsy w mniejszych miastach jak
Koszalin czy jak wspomina kolega z Ciechanowa wynika z tego ze po
prostu jest tu mniej userow sieci niz w takiej warszawie czy
krakowie...

Jako ciekawostke podam ze uslugi jednego z komercyjnych providerow w
koszalinie - Telbanku - sa o wiele gorsze niz te z tepsy (chodzi o
numery dostepowe - ich modemy ciagle sie zaiweszaja, nie maja PBXa na
liniach i ciagle trzeba recznie zmieniac numerki, bardzo czesto
rozlacza i wogole do dupy). W firmie maila i www mam w telbanku, ale
dostep do sieci tylko przez tepse uzywam bo chodzi o wiele lepiej...

Jarek D. _JaR_
http://www.kki.net.pl/jarekd
jarek{at}nautilus.com.pl
ICQ 6130083