Re: Czy warto kupic skaner Primax Colorad Direct?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 09:37:03 MET DST

Kamil Glowacki napisał(a) w wiadomości: <35895c49.7434333_at_news.tpnet.pl>...

>To co wobec tego TY polecasz w rozsadnej cenie???

W tej klasie czyli 300x600, a więc 300 dpi optycznej, UMAX, ale nie pomnę
modelu i nie zmuszajcie mnie do szukania ;-) do sprawdzenia na
www.umax.com i Microteka Phantoma. Ceny zbliżone do PCD.
PCD jest ehm, trochę upierdliwy w użyciu i nie wierz jak ktoś Ci mówi że
będzie chodizł Coool z każdą drukarką. Rozwiązaniem jest 2 LPT, ale to
zabiera przerwanie, ja na przykład mam jeszcze tylko 1 wolne. Do tego czego
ci jest potrzebny skaner całkowicie wystarczy 300 dpi, rozważyłbym jeszcze
Avisiona. Obraz zdjęć równie shiciarski jak z Primaxa, ale szybciej i mniej
upierdlwie i przynajmniej ma descreen. Ceny wszystkich skanerków do 500 zł,
można dostać taniej jak się "wychodzi", albo się jedzie do Niemiec.

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)