Primax Colorado Direct

Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 12:50:27 MET DST

Cześć!!!

Kamil Glowacki napisał(a) w wiadomości: <358b7dd3.1937631_at_news.tpnet.pl>...
>Czesc!
>
>Czytalem w CHIPie opis skanera Primax Colorado Direct. Jest on tani i
>dostal Chip-Tipa. Czy warto go kupic? Nie robie zadnych
>profesjonalnych rzeczy. Chodzi o uzywanie w domu, czyli OCR, zdjecia
>(wysylanie przez e-mail do rodzinki ;), internet itp.
>
>Warto???
>Cena jest atrakcyjna!

Sam mam ten skaner i już przynajmniej 5 razy pisałem ludziom recenzję (na
tej liście też), no i tym razem go pochwalę - naprawdę fajny - NIE PAKUJ SIĘ
W NIC TAKIEGO JAK SCANMAGIC i jeśli potrzebujesz dobrego skanera do
zastosowań amatorskich (no, półprofesjonalnych ;), to go kup. Co do kłócenia
się z drukarką, to osobiście z moją HP400 ostatnio się nawet polubił i nie
przeszkadzają już sobie. Skanuje ładnie, szybko i ...... cóż więcej można
chcieć? Chętnie podzielę się szczegółami, jeśli o to poprosisz na priva.
W ostateczności (gdyby drukarka była nieprzyjaźnie nastawiona do dzielenia
LPT) można zawsze kupić kartę z LPT2, choć sądzę, że z każdą drukarką da się
go zaprzyjaźnić (jest całkiem przystojny ;)
No o cenie już nie wspomnę! - ja jakieś 2 czy 3 mies. temu płaciłem 450 z
VAT ale teraz kupisz ok. 100 taniej

POZDRAWIAM