jeszcze microsoft

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 14:12:04 MET DST

Hello Krzysztof!

17 Jun 98 00:31, Krzysztof Halasa -> do All:

 KH> Chyba cos mylisz. Modemy byly juz 28800,

I Ty to piszesz ? _Kilka lat temu_ w PM ze swieca byloby szukac V.32Terbo...
Czyzbys zapomnial swoje "Active" V32b...? :)
Modemy 28.8 owszem - juz istnialy, ale V34 nadal nie byl zatwierdzony, przez
ITU-T, modemy nie mialy homologacji itp. _Teoretycznie istnial_ tez ISDN, ale co
z tego skoro _pierwsze_ uslugi ISP _w USA_ (!) przez ISDN datowane sa na marzec
1995r...

 KH> a fanatykow pare tysiecy znalazlbys w Warszawie.

rotfl...
Tysiecy ?... Fanatykow czego...?
_TEORII_ powszechnego dostepu do i-netu chyba...

Dla przykladu:
Cale Fido R48 (PL) w okresie najwiekszego rozkwitu mialo <1000 nodow i punktow
lacznie, a byla to najprezniej rozwijajaca sie "siec teleinformatyczna
powszechnego dostepu" w Polsce.

 KH> Taka sytuacja jak opisales to moze i byla - gdzies w 1990.

NASK _kilka lat temu_ (a dokladnie w 1994r) uzywal modemow GVC 14400
(dystrybutor - NASK Service) i ani jednego V32terbo i byl wowczas jeszcze na
dodatek _JEDYNYM_ dostarczycielem Internetu.
Mozesz mi wytlumaczyc jakim cudem _oficjalny provider_ moglby uzywac modemow
_niehomologowanych_ w sieci publicznej ???

Przy okazji przypomne, ze windows 3.1 to produkt 1993 roku.
Wtedy w Polsce jeszcze krolowaly modemy 2400/9600 a na zachodzie w _domach i
biurach_ nadal popularne byly modemy ze sprzegiem akustycznym...

Przypominam tez tu owczesna amerykanska definicje modemu:
M-onumentally O-verpriced D-ata E-ating M-achine :)

No i na zakonczenie komentarz do subjectu -
premiera ISP po ISDN w USA - marzec 1995
premiera Microsoft Internet Explorer 1.0 - Sierpien 1995
- tak B.G. reaguje na nowe technologie.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.