Re: Warczace wentylatory.

Autor: JaVoL (javol_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 21:31:52 MET DST

>Slyszalem, ze moze to wynikac ze zlego ustawienia obudowy, ale
>ostatnio wspomoglem sie poziomica i nic nie pomoglo :(
>Czyszczenie za pomoca pedzelka tez zawiodlo.
>Czy ktos zna rozwiazanie inne niz kupienie nowych wentylatorow?

Ja mam komputer juz ponad dwa latka i jakies pol roku temu zaczelo sie to
warczenie ktore trwalo jakies 3 mies. poczym wentylator (ten procesorowy)
calkiem stanal :(
Wymienilem na gieldzie ( dalem chyba ze 30zl ) i co sie okazalo po miesiacu
??? ... ze warczec zaczal !!!!!
Niemam pojecia dlaczego :( Ten ktory kupielm jest calkiem inny od tamtego
wiec firmowa wada odpada :( A sprzedawca zapewnial ze nic takiego nie moze
sie stac pozatym kupilem najlepszy jaki byl bo ponoc lozyskowy :)
Du..a jasiu warczy dalej ! Moze to wina plyty glownej ?!?
Jakos zle napiecie doprowadza czy co>?

Jezeli komus warczy to niech sie wpisuje jakie ma plyty :)
1. Triton 430 FX.