Re: Tseng ET 6000

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 19:03:48 MET DST

Zbigniew Klos <zklos_at_lucent.com> wrote:

>w sprzedazy ale sa odpowiednie pamieci MoSys'a i taka karte mozna zrobic =

sluchaj. moze wiesz gdzie mozna kupic takie pamieci do et6000 ? chodzi
mi o dodatkowe 2MB ramu 120MHz .

>nigdy nie widzialem ale jest to mozliwe bo sa odpowiednie pamieci MoSys'a=
>) czy
>tez 4MB tylko 2.25 i 4.5MB.

tu mala uwaga. scalak et6000 potrafi obsluzyc maksymalnie jedynie 4MB ramu.
tak ze te 0.5MB ramu po prostu sie marnuje. jesli ktos ma karte 2.25,
kupuje sie do niej 1.75 ramu. do karty 2.5 dokupuje sie 1.5mb ramu,
do uzupelnienia do 4mb . tyle ze w polsce takie scalaki sa praktycznie
niedostepne. ja w kazdym razie nie wiem gdzie je kupic. POMOCY ! :)