Re: Formatowanie HD - pytanie

Autor: Lukasz Grabowski (lucaso_at_netpol.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 13:58:24 MET DST

Czeœć,

>Mam takie pytanko - czy HD mozna formtowac dowolna ilosc razy bez obawy ze
>pojwaia sie jakies uszkodzenia? Gdzies tez slyszlem, ze niektorzy polecaja
>nawet formatowac HD raz do roku i na nowo instalowac system (chodzi o Win95)
>co ma byc lekarstwem na spowalnianie pracy systemu. Co o tym sadzicie?

Na pewno nic się nie stanie jak sformatujesz dysk raz do roku :-)).
Ale serio - nic się nie stanie (pod warunkiem, że nie będzie to
formatowanie "low level", tylko zwykłe "format c:").

Co do reinstalacji Shita95 raz do roku .... ja to robie u siebie co
miesišc, bo po 30 dniach pracy tak spowalnia że szlag trafia ....

Pozdrawiam,
Łukasz "Lucaso" Grabowski
lucaso_at_netpol.pl