Re: plyty wiecej niz 2-procesorowe?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 12:24:29 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= napisal (-a) :

> To są już specjalizowane (drogie) konstrukcje, nie wiem czy w takim
> wypadku nie lepiej zainteresować się Alphą (nie mam jednak pewności
> czy 3DS jest pod to)

Nie ma i raczej nie bedzie 3DS Max na Alphe a maszyny czteroprocesorowe x86
sa tak drogie, ze raczej nie oplaca sie takowej kupowac dla nieznacznie
szybszego (wspolna pamiec i szyna) renderowania w 3DS Max. Lepiej kupic
porzadna maszyne dual iPII 400 z duza iloscia RAMu (512 MB) i z jak
najlepsza karta akceleracji 3D pod 3DS Max np jakas karte AGP na GLincie MX i
Glincie Gamma z 48 MB RAMu. Wyjdzie duzo, duzo taniej niz czteroprocesorowa
maszyna a bedzie naprawde niewiele wolniej. Jesli jestes zainteresowny tego
typu sprzetem to prosze o kontakt, mamy takie "zabawki" w sprzedazy.

A to pozdrowienia dla Janusza Boguckiego od ludzi z TCH.

Piotrek