Re: plyty wiecej niz 2-procesorowe?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 11:49:36 MET DST

On Wed, 17 Jun 1998 17:27:35 GMT, itc <itc_at_waw.pdi.net> wrote:

>Poszukujemy stacji graficznej pod NT z przeznaczeniem na 3DStudio MAX.
>Potrzebna b.duza moc obliczeniowa. Czy sa juz plyty z mozliwoscia
>wstawienia wiecej niz 2 procesorow? Jesli tak, to gdzie je mozna dostac?

Hmmm... Pcham sie na afisz, ale czy nie lepiej byloby zamiast jednego
BIG komputra kupic dwa czy nawet trzy "mniejsze", ale w sumie bardziej
wydajne? Mam na mysli jedna maszynke dla grafika, a druga (i trzecia
i...) spieta szybka siecia robilaby "brudna robote" przy liczeniu
renderingu, nie obciazona innymi rzeczami. 3DSMax to umozliwia, jesli
dobrze pamietam. Ktos mi kiedys mowil, ze takie rozwiazanie jest
tansze i porownywalnie albo nawet bardziej wydajne. IMHO taniej
wyjdzie zakupic np. 2 czy 3 dwuprocesorowe plytki na PPro, ktore
dostanie sie wszedzie, niz sprowadzac jakiegos cztero - czy
osmioprocesorowego grzmota za Bog wie jakie pieniadze. Mozliwosci i
kombinacji jest sporo, a stara ruska koncepcja samotnego giganta wcale
nie musi byc tu najlepsza. Tym bardziej, ze nawet jak sie zdymi jedna
maszyna, zawsze da sie jakos pokustykac na drugiej. O ile sie ja ma.
Zlaze z afisza :-))))
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--