Odp: WANTED ! Urzadzenie do archiwizacji.

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_ic.com.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 11:13:07 MET DST

>Raz, a dobrze ! ;)

>Tylko że jak masz takiego ZIPa, Pegaza czy inne urządzonko, to musisz się z
>nim telepać, żeby gdzieś to przenieść. Oczywiście nie jest to istotne,
>jeśli zapisujesz i tam i tam albo gdy jest niedaleko (sąsiedni stolik, ale
>wtedy to już lepiej kabelkiem albo siecią). Ale jeśli np. arhiwizujesz
>sobie coś raz na tyodzień i ewentualnie niesiesz to gdzieś, żeby tylko
>odczytać, to bierzesz tylko krążek...

Ale ja lubie sobie tak pochodzic... ;). A powaznie: chce miec wlasnie cos
przenosnego, zeby sobie pojsc z tym do szkoly i sciagnac z internetu
kilkaset megabajtow a przeciez nagrywarki brac nie bede ;). Taki
magnetooptyk lub PD na LPT bylby wprost wymarzony...

W kazdym razie dzieki za uwagi.
Jakub Chmielewski