Re: jeszcze microsoft

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 10:16:33 MET DST

"Piotr Kosibowicz" <kosi_at_NOSPAMfriko.onet.pl> napisał(a):

> Miroslaw Paciorek <2miroo_at_srv1.tu.kielce.pl> wrote in article
> <6k3m8a$2sb$1_at_sabat.tu.kielce.pl>...

> nie bardzo rozumiem dlaczego w ogóle trzeba uzywac jakiegokolwiek browsera?

???

> Ja sie obywam bez i NIC nie robie online od momentu zaplacenia pierwszego
> rachunku. Uzywam teleporta i automatu getweb_at_usa,net któremu pisze URL'a w

No to już lekkie przegięcie ...
Przecież i tak marnujesz impuls (albo i dwa) na sciągnięcie poczty i
newsów, w tym czasie można całkiem nieźle poserfować, nawet bez
dogłębnego wczytywania się, po prostu ściągnąć sobie, rozłączyć i
czytać z cache ...
Ja np zrobiłem sobie batcha który uruchamia mi się od razu po
połączeniu w którym wywołuję 6 najbardziej interesujących mnie stron
(m. in. bootnet, slaughterhouse, computerheaven), spokojnie wszystkie
zdążą się załadować zanim ściągnę pocztę i newsy ...

> tresci listu i przy nast laczeniu dostaje _text_ strony emailem. Mysle ze
> to jest standard wsród ludzi myslacych i placacych za impulsy z wlasnej
> kieszeni. Czbym sie mylil?

Raczej się mylisz, chyba że uważasz że tylko 0.1% ludzi można zaliczyć
do myślących ;->

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...