Re: jeszcze microsoft

Autor: Piotr Kosibowicz (kosi_at_NOSPAMfriko.onet.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 07:15:53 MET DST

Miroslaw Paciorek <2miroo_at_srv1.tu.kielce.pl> wrote in article
<6k3m8a$2sb$1_at_sabat.tu.kielce.pl>...

> Tylko kalkulator i notepad maja po kilkadziesiat kB natomiast
> IE4 ma kilkadziesiat MB. A taka np. Opera (dosc fajny browser, ale trzeba
> w nim jeszcze sporo poprawic) zajmuje ok 3MB.

nie bardzo rozumiem dlaczego w ogóle trzeba uzywac jakiegokolwiek browsera?
 Ja sie obywam bez i NIC nie robie online od momentu zaplacenia pierwszego
rachunku. Uzywam teleporta i automatu getweb_at_usa,net któremu pisze URL'a w
tresci listu i przy nast laczeniu dostaje _text_ strony emailem. Mysle ze
to jest standard wsród ludzi myslacych i placacych za impulsy z wlasnej
kieszeni. Czbym sie mylil?

> I dlatego wole DosNavigatora niz explorera. Brak mi tylko dlugich nazw.

ja tez i nie brak mi dlugich nazw.

--
Regards,  Piotr      Remove NOSPAM
kosi_at_NOSPAMpipeta.chemia.pk.edu.pl