Re: Intel Celeron 266 oraz 300 i overclock do 400

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 08:44:13 MET DST

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomości: ...

>Dobre pytanie :). Jesli zasada dzialania jest taka sama, jak x2, to
>rowniez bedzie 66. Chyba, ze to bedzie np.to samo co x2, ale z
>czestotliwoscia 133MHz - wtedy sie pomylilem :)
Tez nie mam pojecia, wiec sie zapytalem...

>Teraz ja sie zapytam - gdzie i kiedy widziales karte AGP dzialajaca z
>czestotliwoscia 133 MHz? Zakladam, ze poza 66 i 133 nic innego chwilowo
>nie wchodzi w gre...
Na oczy nie widzialem, ale specyfikacja istnieje. Tyle, ze tez nie czytalem, wiec
nie mam pojecia jak toto dziala. No i dlatego wlasnie sie pytam...

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |