Re: Nagrywarka JVC i niszczenie plyt ???

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 18:12:48 MET DST

Bogdan Haehne napisał(a) w wiadomości:
<0SXc1.6285$%y4.3381809_at_news.tpnet.pl>...
>Witam
>
>Jak w temacie (nagrywarka JVC XR W2010 SCSI) 2 na 3 CD nie chca sie
>finalizowac,
>lub ujawniaja sie bledy w trakcie nagrywania.
>Moze to byc wina oprogramowania - mam oryginalne CD-R Extension (ma 2
>lata - czyli
>nie jest krzykiem nowoczesnosci).
>Gdzie mozna zdobyc cos nowszego - bylbym wdzieczny za adresik, lub
>podeslanie.
>Po eksperymentach okazalo sie, iz tak samo psuje plytki firmowe, jak
>nn.

Z nagłówka wynika, że używasz W95 to proponuję żebyś sprawdził
czy masz wylączone "automatycznie powiadom o włożeniu" we właściwościach
nagrywarki. Ja niedawno przeżyłem taki właśnie horror, że po zmianie
driverów do SCSI "automatycznie..." włączyło się samo :-) i kilka płytek
straciłem zanim doszedłem co się stało. Charakterystyczne w takiej sytuacji
jest to, że symulacja za każdym razem przebiega bezbłędnie, a dopiero
proces wypalania zostaje zakłócony (w moim przypadku po ok. 10 - 12 min.
niezależnie od programu) komunikatem "buffer underrun".

Sylwek Orlik