Re: n'RIVIA & problem

Autor: koksik (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 19:36:05 MET DST

Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Heh na jakim kompie ?

Chyba nie czytales moich wczesniejszych postow o pomoc z instalacja
STB Velocity (AGP).

Te fps-y uzyskalem na P II 266 & Asus P2LX97 & 64 MB SDRAM 10 ns

>Minus ? A jakie byly problemy ?

A jakich nie bylo ...

1)Wieszanie sie kompa przy "normalnej" instalacji wg. readme.
2)Strasznie porabane dogrywanie patchy do Win'95 OSR2 , zreszta bez skutku
:-(((
3)w zwiazku z powyzszymi jajcami 12 krotna reinstalacja szklarni Billa G....

>Obraz w Quake mozna rozjasnic stosujac odpowiedni programik bodajze sie
>nazywa Quake_Gamma do sciagniecia z www.rivazone.com ( jak tam nie
>znajdziesz to polec po linkach z tej strony w koncu sie na niego natkniesz

Dzieki , wiem chodzilo mi oto ze ona tak normalnie juz robi "ciemno" :-))

Pozdro i dzieki wszystkim co mi pomogli

 Dariusz Smolik
 koksik_at_kki.net.pl