Re: Myszka mi się "zawiesza" ?!

Autor: Przemyslaw Jankowski (pjank_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 19:14:53 MET DST

Cześć,
ostatnio pisałem, że...

Manix napisał:
>Moze ktoras z zyl w przewodzie jes przelamana ?
Dobry pomysł, ale to chyba nie to. Raz rzeczywiście, ruszyłem
kabelkiem i zaczeło działać ale był to raczej zbieg okoliczności -
więcej się to nie powtórzyło.
Poza tym często, gdy odstawię myszkę (nawet jej nie dotykam) i po
kilku minutach sprawdzam - to znowu działa.

z kolei Marek Adamski pisał:
>Spróbuj w zacienionym miejscu, A4Techy nie lubią światła
>(przynajmniej niektóre)
Moja mycha raczej do nich nie należy. A w ogóle to opisane objawy
występują nawet w zupełnej ciemności (po północy, przy zgaszonym
świetle :))

Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł, pleeeease heeeelp.

 Przemysław Jankowski
 www: http://free.polbox.pl/p/pjank/
 e-mail: pjank_at_free.polbox.pl
 ICQ #: 10863093