Myszka mi się "zawiesza" ?!

Autor: Przemyslaw Jankowski (pjank_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 17:53:40 MET DST

Cześć,
mam bardzo dziwny problem z nową mychą (A4Tech WinScroll - WS-9).

Podczas pracy (w Win95, ale to raczej nie wina systemu) wszystko
działa pięknie do pewnego momentu. Nagle (zupełnie bez żadnej
rzyczyny) kursor myszki przestaje się ruszać. Przyciski nadal działają
(można np. otworzyć podręczne menu) ale w żaden sposób nie idzie
ruszyć kursora. I to nie wszystko, bo po chwili (czasem kilka sekund,
czasem minut a czasem wcale - wcześniej znudziło mi się czekanie)
wszystko zaczyna znów działać.

Jestem prawie pewien, że wina leży w samej myszce; gdy po tym jak
kursor przestał się ruszać przełączyłem ją na starą myszkę wszystko
działało, po przełączeniu spowrotem - kursor znowu zamarł.

I nie mówcie (piszcie :)) żebym przeczyścił rolki bo to na pewno nie
jest powód - po wyjęciu kulki kręciłem nimi "ręcznie" i nawet to nie
pomogło.

Jeśli ktoś wie co się stało (czy da się to jakoś naprawić), bardzo
proszę o pomoc.
Wysyłałem już maila do tech-supportu A4Tech ale nikt mi nie odpowiada.

 Przemysław Jankowski
 www: http://free.polbox.pl/p/pjank/
 e-mail: pjank_at_free.polbox.pl
 ICQ #: 10863093