Re: Pytanie

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 13:37:13 MET DST

Odszukaj katalog w którym znajdować się będą dwa podkatalog: 'Mail' i 'News'
(Najczęściej jest to katalog c:\Win\Dane Aplikacji\Microsoft\Outlook
Express ). W tych katalogach przechowywane są pliki z pocztą i newsami.
Wystarczy je tylko skopiować, następnie (np. po ponownym zainstalowaniu OE)
skopiować do odpowiedniego katalogu.

BTW. Z doświadczenia wiem ze backup 'na bieżąco' nie jest potrzebny. OE
urzywam od prawie roku, wywalał mi się kilkaset razy, ale NIGDY nie
straciłem z tego powodu żadnych wiadomości. Backup przydaje się bardzo
jedynie, kiedy chcesz przeinstalować (skasować i zainstalować od nowa)
windowsa lub IE4.

Dla leniwych mam jeszcze jeden tip. Aby nie ustawiać wszystkiego od nowa po
reinstalacji (nazwy kont, filtry, asystent poczty, układ okien, guziki itp.)
wystarczy przed skasowaniem wyeksportować odpowiedni klucz z rejestru:

HKEY_USERS\.DEFAULT \ SOFTWARE \ Microsoft\Outlook Express

--
Krzysztof Grad       http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com  UiN: 4720636  Częstochowa