Re: HP 2000c

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 02:17:05 MET DST

Chester E.M. napisał(a) w wiadomości: <35852FE5.916AB956_at_kki.net>...

>Stary skoro nie wiesz o czym piszesz to po co ta cała dyskusja ?
>Cofnij sie kilka postow wstecz, albo siegnij do skrzynki "sent".
>Dwa listy wstecz napisales, ze technologia HP sprzedaje przestarzałe

To trzeba bylo pod te dwa listy wstecz wyslac ogloszenie, a nie pod ten pod
ktorym toczyla sie dyskusja o 2000C, albo jasniej sformulowac swoje opinie.
Bo szczerze mowiac nie bardzo zrozumialem o co Ci chodzi. Nie moge o 2000c
pisac, ze technologia jest przestarzala bo jeszcze jej nie ma. Poprostu IMHO
nie zapowiada sie zbyt ciekawie.

>technologie. Zdecyduj sie zatem albo odpuść temat. Poza tym
>wypisujac takie rzeczy wypadałoby conajmniej umotywować wypowiedź
>i przytoczyć przyklad "lepszej" technologii.

Jezeli chcesz przyklady wyzszych technologii to wystarczy spojrzec na
Lexmarka lub w mniejszym stopniu na Epsona.
Oczywisci jako drukarki domowe, bo takie krytykowalem + model 1000c, ktory
moim zdaniem byl totalnym niewypalem.

>To, że napisalem iż nowa technologia zapowiada się ciekawie, bije
>dotychczasowe na łeb
>nie oznacza, że chciałem ją zachwalać. Próbowałem zwrócić uwagę na
>nowinkę
>technologiczną i tyle.

Dlaczego by ona miala bic na leb dotychczasowe drukarki. C+M+Y+K jest juz
szeroko stosowana(Epson, Citizen, Alps i inne) a to ze zastosowano wieksza
liczbe dysz w glowicach wplynie w znacznym stopniu na szybkosc a w znacznie
mniejszy na jakosc druku.

>Nie chce mi sie tracić czasu na cytowanie Twoich własnych wypowiedzi.

To dobrze bo mi nie chce sie tlumaczyc swoich poprzednich wypowiedzi.

>Bez komentarza.
>Tu kończy się Twoja wiedza o technologiach wydruku HP.
Skad wiesz gdzie sie konczy moja wiedza? Drukarki atramentowe HP

znam nie tylko od strony teoretycznej, ale mialem z nimi wiele doswiadzen,
niestety negatywnych, wiec moze jestem troche subiektywny.
A to ze producent nie potrafi wyjsc poza prog 600dpi cos o nim swiadczy.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl