Re: HP 2000c

Autor: Chester E.M. (chester_at_kki.net)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 16:29:57 MET DST

Artur Gatty wrote:

> O jakich technologiach HP??? W tym mailu nie ma o nich ani slowa,

Stary skoro nie wiesz o czym piszesz to po co ta cała dyskusja ?
Cofnij sie kilka postow wstecz, albo siegnij do skrzynki "sent".
Dwa listy wstecz napisales, ze technologia HP sprzedaje przestarzałe
technologie. Zdecyduj sie zatem albo odpuść temat. Poza tym
wypisujac takie rzeczy wypadałoby conajmniej umotywować wypowiedź
i przytoczyć przyklad "lepszej" technologii.

> pisze
> jedynie o tym, ze przed przetestowaniem nowego modelu HP(HP2000DC) nie
> ma co
> go zachwalac,

To, że napisalem iż nowa technologia zapowiada się ciekawie, bije
dotychczasowe na łeb
nie oznacza, że chciałem ją zachwalać. Próbowałem zwrócić uwagę na
nowinkę
technologiczną i tyle.

> nie rozumiem zatem Twojej rewelacji.
>
> Jakiej rewelacji? Drukarki bazujace na C+M+Y+K sa ciekawy
> rozwiazaniem, tyle
> ze za drogim dla przecietnego domowego uzytkownika.

Nie chce mi sie tracić czasu na cytowanie Twoich własnych wypowiedzi.

> i pewnie tez 600dpi :(.

Bez komentarza.
Tu kończy się Twoja wiedza o technologiach wydruku HP.

> Ile kosztuje w Polsce(brutto)?

Jeszcze jej nie ma - planowany termin wprowadzenia -
wrzesien/październik 98.

Chester EM