Re: HP5L i trafiajacy mnie szlag.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 00:08:40 MET DST

Dnia Fri, 12 Jun 1998 16:18:07 +0200, Leszek A. Szczepanowski napisał(a):
>Otoz jest taki problem: drivery do HP5L _nie chodza_.

Chodzą... tylko do niczego. A w sumie to chadzają :)

>nie chce chodzic - tzn dziala, ale np. po 2 wydrukowanych
>stronach pisze: "Strona wydrukowana nieprawidlowo, wyrzuc

U mnie aż tak źle nie jest - ale od czasu do czasu zdarza się to idiotyczne
"strona wydrukowana nieprawidłowo"...

>Tak sie dzieje tylko w trybie GDI. W trybie PCL dziala, ale STRASZNIE
>wolno. Musze zmieniac na 300 dpi zeby drukowala kartke za kartka.

Co najmniej tragicznie... ale za to pod linuxem chodzi całkiem szybko :)
I zawsze drukuje poprawnie...

>Macie jakies pomysly? A moze zastosowac drivery od HP6L ?

Wątpię - chociaż swoją drogą to program konfiguracyjny HP5L działa z HP6L...
a czy w drugą stronę, to nie mam pojęcia.

Ostatnio szlag mnie trafia z innego powodu: czasami po uruchomieniu windy
następuje nieustająca "czkawka" - ze dwa razy na sekundę wszystko jest
blokowane... przesunięcie myszki po ekranie to seria skoków. Co pomaga?
Wyłączenie i włączenie drukarki! Oczywiście trzeba wyrywać wtyczkę, po
łaskawcy z HP nie dali wyłącznika...

Czego by jednak nie mówić o 5L, to ogólnie jestem z tej drukarki zadowolony
- może dlatego, że w windzie bywam rzadko i równie rzadko spod niej drukuję...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |