Re: Cyrix=problem2

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 21:03:15 MET DST

Dnia Wed, 10 Jun 1998 17:59:45 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>ale po co zwalniać już i tak fabrycznie zwolnionego cyrixa?
>jak się system nie wiesza to niech się cholera grzeje.

A kto Ci powiedzial, ze Rain zwalnia procesor. On go nie spowalnia,
tylko usypia nieuzywana czesc tak, ze nie uzywa ona pradu. Mniejsza
pobierana moc, mniej wydzielanego ciepła, i "te sprawy".
Jezeli chodzilo Ci o fakt, ze niby dodatkowy proces o nazwie Rain
spowalnia caly system - natworzono juz sporo wypocin na necie w tej
sprawie. Nie mam pod reka URL-i, to Ci ich nie podam (searchery
znajduja, co trzeba) - w kazdym razie spowolnienia _nie ma_.
Pozdrowienia i sorry za duzy response time (4-dniowa wycieczka nad
nasz kochany Bałtyk... :) )

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl