Re: szukam serwisu, który zamontuje LM75

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 21:03:21 MET DST

Dnia Sun, 14 Jun 1998 11:25:59 +0200, "Tomek Połaski"
<tompol_at_friko.onet.pl> napisał:

>W NTT Systems (oficjalny dystrybutor Chaintech'a) powiedzieli mi, że
>sam FAN78 nie mierzy temperatury. Jeśli jesteś posiadaczem, to jestem
>zainteresowany twoim zadaniem na ten temat. Może facecik, który to
>sprzedaje nie za bardzo wie co sprzedaje. Ale może u ciebie pomiar
>temperatury jest realizowany przez LM75, tylko o tym nie wiesz. Jest
>to mały pajączek (chip z 8 lub 10 nogami ok. 5 na 5 mm) pod procesorem
>(wewnątrz kwadratowego wycięcia w podstawce pod procesor).

Kiedys to bylo juz tu walkowane... tez kupowalem mojego 5tdm2 w NTT.
Niestety sprzedawcy nie wiedzieli, jak to dokladnie jest. Na mojej
plycie jest tylko miejsce na LM75. Natomiast AFAIK kupno FAN78 jest
warunkiem dostatecznym do uzyskania pomiaru temperatury.

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl