Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Jacek Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 17:36:48 MET DST

-----Original Message-----
From: Jarosław 'ALGI' Zagórski <algi_at_kki.net.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 15 czerwca 1998 02:53
Subject: Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

<CIACH>

>Myślę że trzeba coś z tym wreszcie zrobić
>Moje propozycje są takie: (of course wszystko dotyczy hardware - z
>softwarem do win95 itp)
>-akceleretory+grafika

no i jeszcze tunery tv i karty video i juz mamy pl.comp.pecet.video
lub pecet.gfx :)

>-procesory (overclocking itd)

pl.comp.pecet.chips - might be.....

>-pamięć masowa:dyski+cd-romy+cd-r(w)

pl.comp.pecet.napedy - moze byc

>postów na ten temat jest coraz więcej (choć Ci co piszą o
>akceleretorach powinni leźć na gry.komputerowe.sprzęt - wiem że nie
>wszystkie akceleratory to do gier (3DSMAX itd) ale tam już one
>zagnieździły się na dobre więc niech zostaną)

Dodam jeszcze od siebie:
pl.comp.(pecet) drukarki <<< Juz nie bede pisac , dlaczego

>No to zróbmy !!!

Jeszcze ze 2 dni i juz posylam RFV na pl.news.nowe-grupy
Pozdrawiam

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl