Re: OPTi MAD 16

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_the-lair.com)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 13:26:03 MET DST

"Daniel Baranowski" <nosky_at_guru.bloknet.com.pl> wrote:

> Owszem, moja kupilem dosc dawno temu... byly to pierwsze modele MAD16
> na naszym rynku. Rok temu kuzyn kupil MAD16 z nowa kostka 928 i po tym
> co widzialem ( slyszalem ;)) ), obawiam sie ze nie byla to zmiana na lepsze.

Eh? 928 to nie przypadkiem starszy model?
AFAIR okolo rok temu mozna bylo kupic 931.

> Poza tym nasze karty (teraz juz mojego brata ;) ) maja zlaczki pod
> WAVE TABLE i OPL4, z czego to ostatnie zostalo wyciete w nowszych kartach.

Ale czy ktos montowal OPL4, gdy mozna bylo wavetable'a...

BTW, Jesli ktos ma karte MAD16 na chipe 929 to odradzam
instalacje najnowszych sterownikow dla Win95 - probowalem
i po kilku dniach meczarni (korzysci niewielkie) wrocilem
do starych sterownikow dla Win3.x.

Pozdrawiam

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *    fingolfin_at_the-lair.com, PGP+     * * *