Re: OPTi MAD 16

Autor: Daniel Baranowski (nosky_at_guru.bloknet.com.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 15:20:56 MET DST

>Wojciech Kulasa napisał(a) w wiadomości:
>929 juz dawno zostaly zastapione przez nowsze.
>Wiem, bo mam (929) :-)

Owszem, moja kupilem dosc dawno temu... byly to pierwsze modele MAD16
na naszym rynku. Rok temu kuzyn kupil MAD16 z nowa kostka 928 i po tym
co widzialem ( slyszalem ;)) ), obawiam sie ze nie byla to zmiana na lepsze.
Poza tym nasze karty (teraz juz mojego brata ;) ) maja zlaczki pod
WAVE TABLE i OPL4, z czego to ostatnie zostalo wyciete w nowszych kartach.
Ostatnio zmienilem ta karte na Maestro1 i jesli chodzi o dzialanie pod
DOS'em
to troche zaluje tej zmiany...
Pozdrawiam,
    Daniel Baranowski