Re: jeszcze microsoft

Autor: Martin Brzezinka (martin_at_openinfo.se)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 12:14:03 MET DST

Grzegorz Gierlik skrev i meddelandet <35826bf5.0_at_zeus.man.szczecin.pl>...

>Pytanie do autora powyzszej wypowiedz - w ktorym roku powstala siec
Internet?

A ja sie dolacze, porównujac opinie powyzsza do propagandy, która
twierdzila, ze wkroczenie wojsk sowieckich do Polski uratowalo nas od
inwazji niemieckiej.

Bill Gate$ twiedzil jeszcze DLUGO po eksplozji rozwoju internetu, ze to
tylko moda, która niedlugo przejdzie, to przeciez b. znana jego wypowiedz.
Podobnie, jak inna: komputery nigdy nie beda potrzebowac wiecej pamieci niz
640 kB :-)
Bill jest zrecznym managerem, ale prorokiem - w zadnym wypadku!

martin_at_openinfo.se
-tough guys don't debug-