Re: RATUNKU !! Moj BIOS !!

Autor: L.S.W (soplic_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 11:54:58 MET DST

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<000201bd970c$65c73e00$17fa74c3_at_betapc>...

>Opisany sposob z Abitem dziala i owszem, ale tylko wtedy
>gdy nie zostala skasowana sekwencja odpowiedzialna
>za zabootowanie dyskietki , a co za tym idzie wykonania
I pisalem to wiedzac ze sprawa dotyczy Abita, wiec szczeze
bylem zdziwiony postem jednego kolegi, czyzby nie wiedzial
o istnieniu takich BIOSow ?:) A tak kategorycznie sie wypowiada
jakby by byl w tym temacie wyrocznia :)
Ciekawi mnie jak powszechne jest obecnie takie zabezpieczanie
BIOSu przez producentow plyt ?

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki