Re: MODEM ZOOM

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 11:18:56 MET DST

Bartek Mika wrote:

> Witam!
> Mam duzy (wielki) problem z modemem ZOOM V34I model275. Troche mnie
> wk...ia ze kupilem ten modem i nie dziala tak jak ja tego chce.
> Dlaczego laczac sie z tepsa wyskakuje <polaczenie przy 26.4>,
> az takie sa slabe lacza! Robilem juz wszystko, zmienialem drivery
> soft i inne rzeczy i nic. Ktos napisal mi ze mial taki sam problem
> poszedl do serwisu-wymienil i modem ciagnie jak glupi.
> Chcialbym zeby tak choc raz pojawil sie napisal <polaczenie przy 33.6>
> Czy jest to mozliwe! POMOZCIE!
> Re: jesli mozna to na priv!

Zainstaluj modem jako Zoom Internal 33.6 Faxmodem (pierwsza pozycja na
liście modemów Zoom), a nie Zoom V.34I. Ja tak zrobiłem (a mam
identyczny modem jak Ty i miałem ten sam problem - nie łączył szybciej
niż 28.800bps). U mnie to pomogło i obecnie każde połączenie jest na
33.600bps i modem szaleje jak głupi - łączy się za każdym razem i trzyma
jak na poxipolu.:-)
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski