MODEM ZOOM

Autor: Bartek Mika (bartm_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 20:42:36 MET DST

Witam!
Mam duzy (wielki) problem z modemem ZOOM V34I model275. Troche mnie
wk...ia ze kupilem ten modem i nie dziala tak jak ja tego chce.
Dlaczego laczac sie z tepsa wyskakuje <polaczenie przy 26.4>,
az takie sa slabe lacza! Robilem juz wszystko, zmienialem drivery
soft i inne rzeczy i nic. Ktos napisal mi ze mial taki sam problem
poszedl do serwisu-wymienil i modem ciagnie jak glupi.
Chcialbym zeby tak choc raz pojawil sie napisal <polaczenie przy 33.6>
Czy jest to mozliwe! POMOZCIE!
Re: jesli mozna to na priv!