Re: Jak podzielic dysk 3.3 GB na jedna partycje + jak podlaczyc CD gdy C:,D:,E: sa zajete?

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 16:22:57 MET DST

At 13:43 06-13-98 +0200, you wrote:
>Witam !
>
>Zwracam sie z serdeczna prosba do kazdego, kto moze mi pomoc
>Wczoraj kupilem dysk twardy 3.3 GB, niestety nie chce zarejestrowac mi go
>jako jeden dysk, tylko dzieli na dwie partycje 2000 i 1000 MB. Czy istnieje
>mozliwosc zlaczenia go w jeden dysk C:?

  Pod DOSem/Windows nie mozna (byc moze mozna pod FATem 32)

>Drogi moj problem - poniewaz mam dwa dyski twarde 3.3 i 1.6 GB a pierwszy
>dzieli na dwie partycje to stacje C:, D:, E: sa zajete i sterownik CD
>informuje, ze nie mam juz wolnych stacji do zainicjowania CD - ROM -u

  W config.sys trzeba ustawic parametr LASTDRIVE=H
  wtedy liter wystarczy dla kazdego.

  No i oczywiscie w config.sys (raczej w autoexecu jako parametr
  MSCDEX.EXE ) musisz ustalic litere przydzielona do CDROMu

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~