Jak podzielic dysk 3.3 GB na jedna partycje + jak podlaczyc CD gdy C:,D:,E: sa zajete?

Autor: Wojciech Janik (janikw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 13:01:45 MET DST

Witam !

Zwracam sie z serdeczna prosba do kazdego, kto moze mi pomoc
Wczoraj kupilem dysk twardy 3.3 GB, niestety nie chce zarejestrowac mi go
jako jeden dysk, tylko dzieli na dwie partycje 2000 i 1000 MB. Czy istnieje
mozliwosc zlaczenia go w jeden dysk C:?
Drogi moj problem - poniewaz mam dwa dyski twarde 3.3 i 1.6 GB a pierwszy
dzieli na dwie partycje to stacje C:, D:, E: sa zajete i sterownik CD
informuje, ze nie mam juz wolnych stacji do zainicjowania CD - ROM -u

Prosze o pomoc i z gory dziekuje
Wojciech Janik