Re: HP600 pytanie

Autor: Z.A.T. (wjaroszy_at_fso.daewoo.com.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 13:47:39 MET DST

magkinet napisał(a) w wiadomości: <357D4D5F.77C89D4A_at_trurl.ch.uj.edu.pl>...
>Mialem kiedys taki problem (i mam znowu); zreszta nie tylko ja - znam
>kilka takich wypadkow. Zmiana magazynka nic nie da. Zrobilem to i nic. W
>serwisie powiedzieli mi, że drukarka przepala pojemnik z atramentem
>(cokolwiek by to mialo znaczyc), wymienili jakas czesc i przez pol roku
>bylo dobrze. Potem juz nie. Moze to jest jakas wada tych drukarek?

Brudne paluchy i tyle!
Weż _czysty spiryt_ (najlepszy monopolowy)
watkę i przemyj styki w karetce i na pojemniku.
Nigdy nie dotykaj palcami styków.
Sprawdzone sam to miałem i w niedzielę o 13 jeździłem na giełdę.

>A propos, moze ktos wie, gdzie mozna dostac Color Kit do Hp 600? Chodzi
>mi zwlaszcza o kasetke do przechowywania pojemnika z atramentem.

Termos i kolor kit kupisz w większości sklepów z materiałami do HP.
Giełda niezawodna.
Ale patrz na termin przydatności.
Kolor kit bez papieru Photo nie bardzo ma sens
Pozdrawiam
Victor

Eeeeeee! Raczej nie ale jeżeli tak to umyj _ciepłą wodą a potem spirytusik.
Reszta na stół i pod wieczór ilość wydruków zwiększa się dwukrotnie
bez podwojenia ilości papieru czy tuszu. ~:)))))))))))))