Re: HP600 pytanie

Autor: magkinet (magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 16:57:35 MET DST

Mialem kiedys taki problem (i mam znowu); zreszta nie tylko ja - znam
kilka takich wypadkow. Zmiana magazynka nic nie da. Zrobilem to i nic. W
serwisie powiedzieli mi, że drukarka przepala pojemnik z atramentem
(cokolwiek by to mialo znaczyc), wymienili jakas czesc i przez pol roku
bylo dobrze. Potem juz nie. Moze to jest jakas wada tych drukarek?

A propos, moze ktos wie, gdzie mozna dostac Color Kit do Hp 600? Chodzi
mi zwlaszcza o kasetke do przechowywania pojemnika z atramentem.

magkinet