Re: RATUNKU !! Moj BIOS !!

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 10:35:49 MET DST

Witam ponownie!!
Czy Twój bios to moze Award Elite BIOS bo one zawieraja tzw. Boot Block
BIOS, pozwalajacy oddtworzyc BIOS nawet w sytuacji kiedy karta padla. w tm
celu potzrbna bedzie dyskietka systemowa, uzupelnina plikiem autoexec
zawierajacym linie:
awdflash 2xxxxxxx.bin /Py /Sn ,gdzie 2xxxxxxx.bin to nazwa pliku zawier.
bios. Podbny sposób przedstawil na newsach pewnien kolega. Ale jesli nie
butuje zaden naped to klapa, czy wczesniej przypadkiem nie wylaczales
butowania dyku a, (sma tak ma ustawione bo wygodniejsze). Acha czy po
wlaczeniu kompa uslyszles pikanie czy kompletna cisze.
To natyle odpowiedz jak poszleo jeszcze doklanie opisz jakie ostatnie znaki
zycia wydaje komp to jescze pomysle.
Silver.
silver_at_box43.gnet.pl
P.S.
Odpisz szybko!

Robert Zamojski napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Witam !!
>Mam powazny problem i nie moge sobie z nim sam poradzic !
>Otoz starajac sie zrobic update BIOSa zrobilem niewybaczaly blad, efektem
>tego jest to ze nie moge odpalic kompa !!
>Na wszystkich urzadzeniach pojawia mi sie napiecie, ale monitor pozostaje
>w trybie 'standby'. Co gorsza nie bootuje mi zadnego dysku !
>Niezle wdepnolem !! Mam nadzieje ze jeszcze jakos do sie z tej sytuacji
> [...]

---