RATUNKU !! Moj BIOS !!

Autor: Robert Zamojski (zamojski_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 19:06:33 MET DST

Witam !!
Mam powazny problem i nie moge sobie z nim sam poradzic !
Otoz starajac sie zrobic update BIOSa zrobilem niewybaczaly blad, efektem
tego jest to ze nie moge odpalic kompa !!
Na wszystkich urzadzeniach pojawia mi sie napiecie, ale monitor pozostaje
w trybie 'standby'. Co gorsza nie bootuje mi zadnego dysku !
Niezle wdepnolem !! Mam nadzieje ze jeszcze jakos do sie z tej sytuacji
wyjsc calo !
mam plyte 'A-bit' model 'TX5'
Bede wdzeczny za wszelka rade !!

        pozdrawiam