Re: Konfiguracja pamieci w win...?

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_pds.net.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 18:43:05 MET DST

andy napisał(a) w wiadomoœci: <35813302.4291199_at_news.task.gda.pl>...
>Zastanawia mnie czy jest sens, pracujac pod win95, ustawic odpowiednie
>parametry w autoexec.bat i config.sys, tak jak to sie robilo pod

Nie potrzeba. Win95 nie korzysta z ww. sterownikow, bo ma wlasne. Natomiast
jesli chodzi o programy DOS'owe uruchamiane w sesji dos pod win95 to system
przydziela kazdej sesji tyle pamieci ile uzytkownik chce (lub tyle ile
potrzeba jezeli opcje 'pamiec' sa ustawione na automatyczne).

--
C'ya,
Macko