Re: Pytania o HP

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 11:03:03 MET DST

Bolek wrote:

> Witam!
>
> Ktory model HP najlepiej kupic do tekstu i zdjec oraz ladowania naboji
> strzykawka (szybkosc bez roznicy):
> HP 690C
> HP 720C
> HP 890C
>
> Ktora z nich najladniej drukuje tekst, a ktora grafike?
> Ile kosztuja do nich tusze i czy mozna je napelniac?
Nie zdarzyło mi sie usłyszeć o kims, kto z sukcesem wlal atrament do HP
720, czy 8xx. Sam probowalem, ale bez efektu (do 850). Moze komus sie
udalo.
Pojemniki do 8xx i 720 maja zupelnie inna konstrukcje: w srodku czarnego
pojemnika znajduje sie rozpychany sprezyna "akordeon" na tusz. Tusz
takze ma chyba calkiem inne wlaciwosci. W sumie bedzie chyba trudno.
Predzej do HP 6xx, tam duzych roznic w konstrukcji zbiornika (w
porownaniu do poczciwej HP 500) chyba nie ma, wiec i technologia
dolewania raczej bedzie prosta. Nota bene na rynku nie widac zestawow do
HP 8xx i 720 innych producentow.