Re: GUS, wejscie liniowe i Win95 - problem

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 11:20:07 MET DST

Michal Iwaszkiewicz wrote:

> Witka
>
> Mam GUSa Classic i kiedys dawalo sie nim samplowac. Jakis czas temu
> zmienilem dyszczora i instalowalem winde i GUSa od nowa. Zalozylem
> drajwy gusowe w wersji 1.2 (gf195b12.exe) i odtwarzanie bylo OK.
> Niestety nie zainstalowalo sie "urzadzenie wejscia liniowego" i nie moge
> samplowac na tych marnych osmiu bitach, a kiedys dzialalo w porzadku...
> Czy ktos moglby poratowac?
>
> Michau

Hmm... to ciekawe. Bo ja mam PnP i od pierwszych do ostatnich driverow
ani razu nie udalo mi sie ich tak pod winda zainstalowac, zeby dzialalo
'urzadzenie wejscia liniowego' - zawsze jest przez winde widziane jako
'nieistniejace, niedzialajace, bez driverow itp itd.'

Tyle ze u mnie samplowanie zawsze dzialalo i dziala dalej...

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay