Re: Internet w Neti

Autor: Rico (rico_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 09:14:46 MET DST

Netia jest git, ale do czasu.

Moja mama ma od nich telefon w pracy. Ten telefon jest na jednej
podcentralce (ni cholery nie znam sie na tym, ale wisza tak jakby na jednym
rozgalezieniu sieci) z inna firma.

Tamta firma nie zaplacila rachunków i co? Odcieli wszystkich w tym moja
mame, która rachunki regularnie placila.

Niezla firma?

Pozdrawia

Rico