Internet w Neti

Autor: Dariusz Krol (baks_at_slip.net)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 05:54:16 MET DST

Witam
Wszyscy zachwalacie Netie jako firme telekomunikacyjna, a ja musze ja
objechac. Mieszkam w Myslowicach i mam od nich telefon, tyle ze mam
lacze radiowe. Z tego powodu nie moge wejsc na Neta :((( Myslalem, ze
jest to wina mojego modema (Boca 28,8) ale okazalo sie ze nie w tym
lezy probs. Wzialem komp do pracy i modem sprawowal sie bez problemow.
Wtedy bylem juz pewny ze wina lezy po stronie lacza radiowego.
Zadzwonilem do fachowcow na centrali (udalo mi sie dopiero po 4
godzinach), a tam nikt nie wiedzial o czym ja w ogole mowie. Dla
"fachowca" lacze 9600 bylo szczytem marzen, choc ja i tak nawet na
tyle nie moge wejsc :(((( Powiedzieli mi ze nic na to nie moga
poradzic i w ogole ja jedyny mam taki problem. Po rozmowie z tamtymi
fachowcami doszedlem do wniosku ze w Neti pracuja bardziej
niekompetentni ludzie niz w Tepsie.
Mam pytanko: czy ktos spotkal sie z podobnym problemem???

                Baks