Re: Opera i Pegasus

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 23:50:13 MET DST

On Thu, 11 Jun 1998 10:42:48 GMT, rolpiotr_at_box43.gnet.pl (Piotrola)
wrote:

>Czesc Wam!
>Czy mozna a jezeli tak to jak ustawic polskie litery w tych programach
>Dzieki

1. Opery nia znam.
2. Zależy której wersji Pegasusa używasz. Od wersji 2.53 zachowuje się
trochę dziwnie z polskimi ogonkami. Pomaga zmiana plików konwersji
wpm-char.rsc i wpm-lmt.rsc na nowe opracowane przez W.Myszkę.
Ja zacząłem używać wersji 3.01 i po krótkich testach wydawało mi się,
że wszystko w porządku. Dzisiaj jednak dostałem wiadomość (pisaną w
Outlook Express) w której źle była zakodowana litera ś (s z ogonkiem).
Ta sama wiadomość otwarta w Agencie była poprawna.
Polska Strona Ogonkowa nie była aktualizowana już od dawna.
 Jak potrzebujesz dokładniejszych informacji to pisz na priv.

--
Pozdrowienia
Grzegorz Duda.